Oldalak

2011. július 27., szerda

Réce álom

Egyik reggel a buszmegállóban összefutottam az egyik barátommal és beszélgettünk erről-arról. Tudja, hogy fotózgatok és szeretem a madarakat. Említette, hogy nemrég a Városligetben a tónál furcsa "vadkacsákat" is látott - narancsszínű tollazattal és fehér fejjel. Oops! Azok vörös ásóludak lehettek - gondoltam. Nagyon szép madarak, és eddig csak egyszer sikerült lencsevégre kapnom a miskolci állatkertben (Miskolci ZOO). Akkor is nehéz volt fotózni, félénk volt és a bokrok mögé bújt. Fogalmam sincs honnan kerülhettek most a tóhoz, de ha már ott jártam nem hagyhattam ki a megtekintésüket. Sajnos hamar szembesülnöm kellett a ténnyel, hogy csak a "szokásos" tőkés réce (Anas platyrhynchos) példányok voltak láthatók a tavon. Már az esti pihenőhöz készülődtek, így pár percig figyeltem őket és lőttem pár fotót.

... volt amelyik már szundikált



... voltak akik feszülten nézték az esti teleregényt

... volt aki éppen felrázta a tollpárnát

... voltak akik még a fürdőszobában ténykedtek

... voltak akik éppen az esti toalettjüket igazították

... és volt aki feszülten engem figyelt
Nem akartam tovább zavarni őket az esti készülődésben, így elindultam a múzeum melletti buszmegálló felé.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.