Oldalak

2011. június 17., péntek

Dunaparti madárfotók

Az elmúlt télen a Népszigeten tett séták alkalmával szokás szerint figyeltem a vízimadarakat. A szokásosnak mondható sirály, tőkés réce mozgások mellett a sziget déli csücskénél időközönként kisebb szárcsa csapatokat is láttam. Idén a szokásosnál nagyobb számban láttam nagy kárókatonákat (Phalacrocorax carbo). Külön örömmel töltött el, hogy most először emberi távolságból is szemügyre vehettem őket. Ismét megállapítottam, hogy fantasztikusan szép ennek a madárnak a tollmintázata. Engem valamiért a régi magyar mentére emlékeztet.

Nagy kárókatona (Népsziget)




Becsatolok egy képet egy megfáradt sirályról is, amely egy hajó orrán pihente ki a hideg idő és a repülés fáradalmait.


Sikerült még egy igéretesnek tűnő sorozatot lőni egy leszálló kárókatonáról. Szeretnék majd egy "mozdulatsor" fotót összehozni a képekből. Remélem hamarosan bemutathatom az eredményt. 
A parton a tél jellegzetes madara egy vetési varjú (Corvus frugilegus) sétálgatott peckesen.

Vetési varjú


4 megjegyzés:

  1. Szép képek, a felszálló madaras a kedvencem.
    Kíváncsian várom a "mozdulatsoros" sorozatot!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és majd igyekszem vele :)

    VálaszTörlés
  3. A kárókatona szépen sikerült nagyon!:)
    Szép és ritka madár!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Gabesz, örülök, hogy tetszett!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.