Oldalak

2011. június 9., csütörtök

A buli teljesen feldobott

Egy madármegfigyeléssel egybekötött sétán lettem figyelmes erre a témára. A fotó az Óbudai-szigeten (Hajógyári-sziget) készült. Mint köztudott minden évben ezen a helyen rendezik meg Európa egyik legnagyobb könnyűzenei és kulturális rendezvényét a Sziget Fesztivált. Ilyenkor fiatalok ezrei lepik el egy hétre a szigetet és bizony érdekes dolgok maradnak hátra.

A buli teljesen feldobott! (Budapest - Óbudai-sziget)
A fenti cím számomra egyből adta magát.
No és végül Rock 'N' Roll!!! Ugye látszik a háttérben a fák által alkotott "N"?
 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces! :) Miket észreveszel!
    Elküldöd a képet a Sziget Fesztivál szervezőinek? Szerintem tetszene nekik is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Érdekes dolgok észrevételére azért Te sem panaszkodhatsz! Nem gondoltam még rá, de lehetséges. Egy másik fotós oldalon azt ajánlották, hogy a Converse oldalra töltsem fel :)

    VálaszTörlés
  3. I like the picture and I like the rock
    hugs!!

    VálaszTörlés
  4. Jópofa, vicces kép. Jól megláttad :)

    VálaszTörlés
  5. Miket meg nem látsz. :) Nagyon jó reklámfotó lenne belőle szerintem :)
    A 'N' betűt észre sem vettem volna... Szuper kép! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Orsi! Próbálok "nyitott szemmel" járni a sétáim során. Örülök, hogy tetszett :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.