Oldalak

2013. június 21., péntek

Elfeledett pillanatok - Füvészkert

Talán a cím túl romantikusan hangzik, de itt most tényleg a feledékenységemről van szó. Még áprilisban írtam egy posztot a sakura virágzásról. A cseresznyevirágok mellett akkor természetesen megnéztük a virágba borult Füvészkertet is. 


A séta közben készült pár fotó, amit szerettem volna feltölteni és megosztani az olvasóimmal is. Aztán jött a következő aktualitás és egyszerűen elfelejtettem, hogy van még egy adag fotó feltöltésre.


Most jutottam oda, hogy archiváljak egy jó adag fotót és a művelet közben láttam meg az elfeledett képeket.


Nem is ragozom tovább az esetet, inkább meséljenek a fotók.










19 megjegyzés:

  1. Tetszetős fotók, kár lett volna elsüllyeszteni őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem akartam, csak elfelejtkeztem róluk :)
      Köszönöm!

      Törlés
  2. Nagyon jó fotósorozat! Még pótolnom kell a Fűvészkert-látogatás hiányomat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gábor! Csak hajrá, ott van a szomszédságban :)

      Törlés
  3. Your second picture is excellent.

    Greetings,
    Filip

    VálaszTörlés
  4. Fabulous set of nature shots!

    VálaszTörlés
  5. kár lett volna az archívumban hagyni ezeket a képeket, nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nem állt szándékomban, egyszerűen elfeledkeztem róluk :)

      Törlés
  6. Beautiful garden, thanks for showing us.

    VálaszTörlés
  7. wow these gorgeous blooms certainly make me smile.

    VálaszTörlés
  8. I had to take a double look at the photo with the duck because I didn't see the duck at first! Nice cameo ;p

    "Forgotten moments" actually sound like a title of a novel ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.