Oldalak

2013. szeptember 27., péntek

Újra a határban 2.rész

A másnap délután ismét a szuhakállói határban ért. Először egy távolban álló érdekes formájú fa keltette fel az érdeklődésemet. Az egyik ágán balkáni gerlék himbálóztak békésen.

  

Közelebb érve, meglepve tapasztaltam, hogy egy újabb tavat fedeztem fel. Sorozatban a harmadikat és mind közül a legnagyobbat. Egy nagy elfektetett "L" betűhöz hasonlított az alakja. Közeledésemre néhány tőkés réce emelkedett a magasba. Az előző naphoz képest felhősebb volt az idő. A felhők között áttörő napsugarak olykor fantasztikusan szép látványt produkáltak.


A kócsagok folyamatos mozgásban voltak a magasban.


Mielőtt továbbindultam, készítettem még pár fotót erről a zöld szigetről.




Aztán elindultam a tegnap felfedezett tavak felé. Közben a Nap is erőre kapott, életre keltek a színek- égen és földön egyaránt.




Ekkor vettem észre újra a tegnap látott őzbakot. Már messze járt, gyorsan távolodott. Ezen a napon ő volt az óvatosabb. Hamarabb észrevett engem mint én őt. A továbbiakban már történt semmi említésre méltó, egyszerűen csak élveztem a csendet, a magányos sétát, a jó levegőt. Lassan közeledett az esti szürkület, az utolsó kócsagok is felszálltak a földekről.


Mire az elsőnek felfedezett tavacskához értem már erősen sötétedett. 


A naplemente ismét káprázatos színekkel zárta a napot.



16 megjegyzés:

  1. A zöld szigetes képek akár egy őserdőben is készülhettek volna, nagyon érdekesek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak egy kis ártéri vegetáció, örülök ha Te is érdekesnek találtad :)

      Törlés
  2. It's a very nice post Miklós..... i like this very much.

    wish you a good weekend.

    http://joopzandfotografie.blogspot.nl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks so much Joop and wish same nice weekend to you.
      Groetjes

      Törlés
  3. Fine sunset full of harmony and color .. Greetings from Spain

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It was very beautiful - as ususal :)
      Thanks for your kind comment
      Greetings

      Törlés
  4. Great set of shots. The dead tree, the flying birds, the sunset, all are beautiful!

    VálaszTörlés
  5. Wonderful photos of this great landscape! I love the colours of corn-field, and this great sunset!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sunset was really beautiful. Thanks for your kind comment.

      Törlés
  6. Great shots of the flying birds.

    Greetings,
    Filip

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks I'm glad if your liked those shots.
      Groetjes

      Törlés
  7. Gyönyörű a táj...nagyon tetszenek a fotóid. A kócsagok,mint spiccelő balerinák..szeretem őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      "...mint spiccelő balerinák" - találó hasonlat :)
      Én is imádom őket, gyönyörűek!!!

      Törlés
  8. The 2nd to the last photo deserves a sport at the National Geographic site ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.