Oldalak

2013. május 28., kedd

Pipacsok

Eredetileg úgy terveztem, hogy haladok tovább a témákkal és idén már nem lesz több pipacsos fotó feltöltve. Az utolsó poszt hozzászólásai között viszont József említette, hogy feléjük alig van mostanság pipacs.



Az előző két bejegyzésemben inkább egy-egy pipacsra, bimbókra fókuszáltam. Ezért gondoltam, ma kora reggel készítek egy pár virtuális "csoportképet" Józsefnek a pesti pirosló virágtengerről. Persze a kis ösvény mellett nem kell hatalmas pipacsmezőket elképzelni, de a lehetőségekhez képest azt hiszem idén szép számban képviselteti magát ez a látványos növény. Meglehetősen borongós, szeles volt itt a mai reggel, ez jól látszik a fotókon is.




Estefelé, munka után már sokkal barátságosabb oldalát mutatta meg az időjárás, időnként már a Nap is kikukucskált a felhők között. Ismét előkerült a kis gépem a hátizsákból.




18 megjegyzés:

  1. Uwielbiam maki , a szczególnie jeśli są całe pola czerwonych maków. Ślicznie je pokazałeś na zdjeciach. Pozdrawiam.
    Szeretem pipacsok, különösen akkor, ha egész területén piros pipacsok. Gyönyörűen megmutatta nekik a képeket. Tisztelettel.

    VálaszTörlés
  2. jó nagy pipacsmezőt találtál, nagyon szépek :)

    köszönöm az élményt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre járok munkába, nem nagyon kellett keresnem :) Szívesen!

      Törlés
  3. De jó, hogy a fővárosban is van egy ilyen kis darab természet! Ebben a posztban is tudtál újat mutatni, nekem a vonatos képed nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Endre, örülök ha így látod. A vonatos nekem is bejön :)

      Törlés
  4. Nagyon jó pipacsos képek. Mostanság én is rámozdultam a témára. Nagyon szép pipacsos mező van Budapest M3 bevezetője mellett a Régi fóti útnál. Egy vörös szőnyeget látni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gábor. Múlt héten jártam éppebn az M3-on. Sok helyen láttam pipacs csoportosulásokat :) Kíváncsian várom majd a Te fotóidat is!

      Törlés
    2. Én egy menyasszonyt és egy vőlegényt vittem be a pipacsos rétbe, hamarosan lesznek képek, csak még dolgozok rajta.

      Törlés
    3. Oops! Kíváncsian várom a sorozatot. Egy pipacsmezőnél nem kell szebb környezet azt hiszem :)

      Törlés
  5. A fantastic poppy series! Beautiful and cool compositions too. Well done.

    VálaszTörlés
  6. such beautiful poppies. thanks for brightening up my day.

    VálaszTörlés
  7. I did notice that the weather is a bit gloomy in the photos but it made the colors of the poppies really come out :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yeah, unfortunately this summer is not the true summer till now. Such rainy, gloomy but I hope that it will be much better very soon :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.