Oldalak

2013. január 26., szombat

Nagyvadak 2.rész

A Budakeszi Vadaspark egy 375 hektáros erdős területen lett kialakítva, így meglehetősen nagy mozgástér jut az itt élő nagyvadaknak. A teljesség igénye nélkül, láthatunk itt medvéket, farkasokat, többféle szarvasfajt, muflont, vaddisznót.


Az állatok sokszor szinte érinthető közelségbe jönnek, de előfordul, hogy szinte kutatnunk kell utánuk a fák sűrűjében. Az oldal követői már tudják, hogy nagyon szeretek részleteket kiragadni és ezáltal bemutatni a témát. Ebben a posztban is találtok néhány fotót, melyek nagyvadakat mutatnak meg nektek, de kicsit másképpen.











24 megjegyzés:

  1. Tetszett a 2. rész is. Gyönyörű fotósorozat. Betekintést nyerhettünk a legapróbb részletekbe is. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper a blogod! Bár én erdős-szarvasos-vaddisznós helyen élek, mégis örömmel néztem a képeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök ha tetszett. Tudom milyen ilyen helyen élni hiszen jómagam is vidéken nőttem fel. A munkám a fővároshoz köt, itt élek, így nekem most elég nehéz vadon "becserkésznem" őket.

      Törlés
  3. Én ugyan a hagyományos állatfotózás híve vagyok, de ha már ilyen közelről láthattad őket, akkor megértem a részletek kiragadását is. Érdekes képeket készítettél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen én is Endre, de hát az a fránya nagyon kevés szabadidő :(

      Törlés
  4. Lovely shots Miklos.....nice done.

    VálaszTörlés
  5. Lovely shots Miklós , that #2 nice pig :-))

    VálaszTörlés
  6. A vaddisznó fotóiról jutott eszembe, hogy látszik a jóltápláltság az állaton. Ilyen szép bundájú és kövér(nyugis és tohonya is egyben:-) állatot a teljesen vadon élő példányok közt ritka látni. A fogsora nem épp hibátlan, de gondolom "disznóéknál" ez elfogadható...:-) A többiek is szép állatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Erzsébet! Nagyon figyelnek rájuk a gondozók. Itt tényleg jó életük van.

      Törlés
  7. Remek képek :)
    Nagyon meghoztad a kedvem egy kis állatkerti sétához :)
    Tavasszal nem hozunk össze valami fotóssétát a pesti zoo-ba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Magam részéről benne vagyok, ha tudunk majd egyeztetni hétvégi időpontot (munkám miatt) - no, és ha jó idő lesz! Tavaly felhős időben mentünk ki a családdal és sikerült kifognunk egy pár órás felhőszakadást. A gorillák házában vártuk ki a végét.

      Törlés
  8. Az első szerintem imádnivaló, de mindegyik tetszik. Kikapcsolódás ilyeneket nézegetni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megszokták már az embereket, nagyon fotogének. Nem véletlenül kezdtem azzal a sorozatot és is odavagyok a nézéséért. Köszönöm és örülök ha tetszett :)

      Törlés
  9. Close up pictures are always top. Your second one is my favourite.

    Tomorrow we publish our blog commentator article of the month and you are on place 9. Thanks.

    Greetings,
    Filip

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, I like them too.
      Thanks for your published list. It's a fantastic place for me :)
      Greetings, Miklos

      Törlés
  10. Bonitas fotos, escenas muy tiernas y buenas tomas de cerca.

    Saludos.

    VálaszTörlés
  11. : ) Wonderful set of photos!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.