Oldalak

2012. július 12., csütörtök

Váci hangulat 2.rész

Folytassuk sétánkat Vácon. A téren, a Fehérek temploma mellett van egy kis cukrászda, ahol leültünk fagyizni. Jól estek a hűsítő gombócok a hőségben. A templom tornya visszatükröződött a környező házak ablakaiban...



...és másban is.




A téren tucatnyi kis vendéglő várja vendégeit, kisebb-nagyobb teraszokkal.





Örömmel láttuk, hogy Vác a szerelmesek városa. Úgy tudom Pécsen lett először divat vagy hagyomány, hogy a szerelmesek egy lakat felhelyezésével jelezték egymás és a világ felé szerelmüket, hűségüket. Aztán szép lassan elterjedt ez a szép szokás. Vácon is több helyen láttunk felhelyezett lakatokat.


A kis utcákban jól megférnek egymás mellett a felújított és a felújításra váró házak. Engem az utóbbiak patinája, hangulata fogott meg inkább. Itt van például ez a bejárati ajtó. Kopott, mégis milyen kellemes a színvilága.


Egy lakó éppen kijött ebből a házból. Sikerült lefotóznom a belső kapualjat, mielőtt a kapu visszacsukódott volna.


18 megjegyzés:

  1. Fantastic! I love this collection.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Rizalenio,
      Thanks, I'm glad to like this collection as well.
      Also thanks for clarification of my question!

      Törlés
  2. nagyon jó sorozat :)
    még nem jártam Vácon, jó volt kicsit megismerni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Egy látogatást mindenféleképpen megér :)

      Törlés
  3. A fémtolvajok még hogy nem tüntették el azt a sok lakatot? :)
    Én sem voltam még Vácon, most már mégis kicsit ismerős lettem itt, hála neked Miklós!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, szerencsére!! Úgy látszik a hűség jeleit tiszteletben tartják. Az biztos, hogy nagy lenne a népharag ha megtennék!

      Törlés
  4. Very nice pictures with good compositions, very well done Miklós.

    Greetings, Joop

    VálaszTörlés
  5. állat képek!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Miklós! Nagyon tetszettek nekem ezek a hangulatos váci fotók (az előzőket is megnéztem)! Kitűnőek!
    Meg kell majd néznem a régebbi sorozataidat is, nagyon el vagyok maradva!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Jenő a kedves szavakat és kellemes böngészést kívánok!

      Törlés
  7. Nagyon jók ezek a fotók , ahogy nézegetem őket egyre jobban kedvet kapok , hogy egy kicsit elkalandozzak a madaraktól! Gratulálok Miklós!! Üdv Tibi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat! Egy kis változatosság sosem árt :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.